27 mei 2018 - Wormer, Nederland

Op weg naar huis!

Het was een lange nacht op het vliegveld van Nairobi. Jose heeft zo goed als het kon geslapen op een paar harde banken en Jaap heeft eerst naar de finale van de Champions League gekeken en vervolgens de nacht op een stoel door gebracht, want slapen lukte niet. Gelukkig was er een goede WiFi verbinding zodat hij het laatste nieuws kon volgen. Dan besef je ook dat je weer in een heel andere wereld terecht komt. Het was rustig, overal lagen mensen te slapen in diverse standjes! Een enkeling kon dat net als ik: niet!

Om 05.00 uur kwam er weer reuring, want om 06.00 uur vertrok er weer een vliegtuig. Eerst maar even wat ontbijt genomen, want het zou vast nog wel even duren,  voordat wij te eten zouden krijgen in het vliegtuig.

Een half uur later dan gepland zaten we in de lucht! Toch zouden we nog volgens schema in Amsterdam aankomen.

De vlucht van ruim 8 1/2 uur is rustig verlopen. Met een ontbijt en lunch en regelmatig wat drinken, werden wij goed verzorgd door Kenia Airways.

Wij kwamen volgens schema binnen op Schiphol, waar Sjoerd op ons stond te wachten om naar huis te brengen.

Wij kunnen terug zien op een mooie reis en bedanken iedereen die ons heeft gevolgd en gereageerd hebben op onze reisverhalen.

Jaap & Jose.

1. Ella:
    27 mei 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Nu eerst maar acclimatiseren weer hier.
  2. Hennie:
    27 mei 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en straks lekker slapen in jullie eigen bedje
  3. Alwin en Dionne:
    28 mei 2018
    Welkom thuis. Wij hebben genoten van jullie verhalen. Bedankt!
  4. Wim:
    28 mei 2018
    Het was een mooi reisverslag van jullie en welkom thuis
  5. Mary Koomen:
    28 mei 2018
    Leuke verhalen v e bijzonder mooie reis. Nu thuis weer even bijkomen in een warm Nederland (naar ik begrijp). Wij zitten midden in de woestijn. Trekken vandaag weer verder.
  6. Jaap Conijn:
    Mary en Kees,
    Jullie ook verders nog een fijne vakantie!
  7. Henk Spijker:
    28 mei 2018
    Bijkomen en verwerken van de tegenstelling arm en rijk.
  8. Elise:
    Dag wereldreizigers/‘verbeteraars’
    Wat was het weer bijzonder om jullie verhalen te lezen over de inspirerende en kleurrijke momenten die jullie aan kinderen en leraren meegegeven hebben in hun verder sobere bestaan.
    Daar ligt echt jullie hart!
    Welkom terug ( in ons welvarend landje ;-)
    Warme groet Elise
  9. Sandra:
    29 mei 2018
    Welkom thuis. Jullie hebben weer een hele bijzondere reis gemaakt. Petje af voor alles wat jullie daar voor die mensen en kinderen hebben kunnen betekenen.
  10. Marianne:
    1 juni 2018
    Mooie foto’s !!!
    Wat hebben jullie veel gezien en mee kunnen maken.