Weer thuis in Wormer.

27 juli 2017 - Wormer, Nederland

27072017

Van Addis Ababe naar Wormer.

Ons vliegtuig vertrok vanmorgen vroeg tegen 01.00 uur, dus wij hadden een kleine vertraging. De vlucht op zich is goed verlopen! Wij hadden allebei een stoel bij de nooduitgang, waardoor er meer beenruimte was. Wel zo prettig op een vlucht van ruim 5 uur.In Instanboel moesten wij een beetje doorlopen om op tijd bij onze volgende overstap naar Amsterdam te zijn. De tassen moesten nog weer gecontroleerd worden en het was tamelijk druk. Gelukkig waren wij toch nog wel op tijd, maar konden niet even rondstruinen bij de vele winkeltjes! Turkish Airlines vertrok op tijd en zodoende kwamen wij bijtijds in Amsterdam.

De douane ging snel en onze koffers kwamen als een van de eerste uit het ruim. Snel naar het station want wij hadden nog een paar minuten om de trein te halen. Dat lukte ook en zo waren wij vlot in Wormerveer waar zwager Gerard ons al opwachtte en ons naar huis bracht. Daar wachtte ons nog een leuke verrassing. Trudy was er met onze jongste kleindochter Roos en had voor een heerlijke lunch gezorgd. Natuurlijk moesten wij Roos ook even heerlijk knuffelen. Ze was in die 3 weken flink gegroeid.

Na de lunch werd het dus koffers uitpakken, wassen en opruimen en zo is er een einde gekomen voor ons van een mooie vakantie met heel veel mooie en leuke ervaringen.

Iedereen die een reactie geschreven heeft op onze reisverhalen, hartelijk dank en hopelijk tot volgend jaar.

1. Hennie:
    Welkom in Wormer
  2. Alwin en Dionne:
    27 juli 2017
    Welkom thuis. Bedankt voor jullie mooie verslagen en gave foto's.
  3. Nettie en Gertjan:
    27 juli 2017
    Met veel plezier jullie reisverhalen en de plaatjes gelezen en bekeken.
  4. Nel Groot:
    28 juli 2017
    Jaap is gelukt we gaan ze lezen
  5. Henk Spijker:
    30 juli 2017
    Bedankt voor de mooie reisverhalen. Zo lees je ook iets over een andere wereld. Wat ook uniek is.