Voorpret......

Voorpret!????
Nog geen 48 uur voor ons vertrek naar Vietnam/Hongkong zijn wij druk bezig met de voorbereidingen op onze vakantiereis. Nou hier is dus niet echt sprake van voorpret! Eerder een stresssituatie . Gelukkig niet de hele dag. Begin van de middag nog een wandeling gemaakt voor de goede doelen projecten van de ABN AMRO Foundation en zodoende weer wat geld bijenkast gewandeld voor Only Friends, de stichting waar ik na de zomervakantie als vrijwilliger ga helpen om kinderen met beperking te kunnen laten sporten.
De reiskoffers beginnen al aardig te vullen en dan besef je dat je ook nog electronisch kan incheckten, dus dat ook gedaan. Alhoewel dit niet altijd soepel verloopt, is het toch weer gelukt en zijn onze stoelen vastgelegd.
Een kunst is het om je koffer zodanig te vullen dat je alles mee kunt nemen wat je klaar gelegd hebt en niet moet gaan kiezen wat je dan toch maar thuis moet laten.
Natuurlijk gaan er ook pennen en knuffels mee om uit te delen! Dat zal altijd wel in de smaak vallen bij de jonge Vietnamese kinderen.
José heeft de tuin weer op orde en kan met een gerust hart haar stek voor 25 dagen achterlaten. Wasjes zijn gedraaid, ja wij zijn er bijna klaar voor. Wij hebben er zin in!
Donderdag 13.10 vliegen wij.
Gegroet Jaap.

1. Suzanne:
    21 juni 2016
    Ik wens jullie een goede reis en beel plezier.
  2. Ella:
    21 juni 2016
    Jullie moeten er wel voor zorgen dat de voorpret hoger is als het stres niveau. vakantie is plezier :) Succes de laatste dag morgen met inpakken. En als het net zo blijft regenen als nu dan komt het met de tuin ook wel goed. liefs Ella
  3. Marianne:
    22 juni 2016
    José en Jaap,

we wensen jullie een hele fijne, goede reis en veel genietmomenten op deze bijzondere reis.

Lieve groet, Sjef en Marianne
  4. Ans Kuiper:
    22 juni 2016
    Jaap en Jose,
    Wij wensen jullie een fantastische reis naar Vietnam, geniet van het heerlijke eten, de vriendelijke bevolking, de prachtige rijstterrassen en de vele brommer, scooters.
  5. Martine:
    23 juni 2016
    Veilige en goede vlucht toegewenst!
    dikke kus van ons