Nog 10 dagen

24 juni 2017 - Wormer, Nederland

Nog 10 dagen en dan is het zover! We zijn druk bezig met de voorbereidingen! Het kruidvat en de Dio hebben weer goede klanten aan ons. Allerlei voorzorgsmaatregel moet je meenemen om goed voorbereid op reis te gaan. Is de DEET nog wel goed, ontsmettingsgel, vochtige washandjes want water kan nog wel eens een probleem zijn. Malariatabletten gehaald bij de Apotheek etc. Hoe zullen de elektrische voorzieningen daar zijn? Ik denk niet erg bijzonder! Dus zorg voor gevulde powerbanks, zaklamp en batterijen! Wij hebben een Waka Waka (een zaklamp op zonne energie) en een zonnepaneel met USB stick om je apparaten op te laden!

Ondertussen ook genoeg kinderkleding en schoeisel ontvangen om 2 extra tassen tevullen! Het boek over ETHIOPIË gelezen en ondanks dat dit van enkele jaren terug was, mogen wij rekenen op een avontuurlijke reis. Ik denk de meest avontuurlijke van al onze verre reizen! Wij hebben er zin in!

1. Hennie:
    24 juni 2017
    Lekker straks weer alles volgen ga genieten van het verslag
  2. Henk Spijker:
    25 juni 2017
    Nog even en dan is het zover. Genieten na zoveel goede en nare dingen.
  3. Martine:
    25 juni 2017
    Veel plezier met de laatste inkopens!
  4. Ella:
    25 juni 2017
    Daar kan je het zomaar allemaal druk mee hebben als je zover gaat :) Maar succes de komende 10 dagen nog en aftellen maar.